Девіз школи: 

"Виховувати – значить готувати до життя” (Д.І.Писарєв)

Кредо школи:

"Створення духу творчості, партнерства, взаємодопомоги та
демократизму, оновлення діяльності на основі освоєння новітніх технологій,
спрямованих на розвиток дитини”

 

 Сьогодні Глухівська ЗОШ №1 – це комунальний навчально-виховний заклад І – ІІІ ступенів, в якому здобувають освіту 489 учнів 1 – 11 класів. 




За  останні   рокі школою підготовлено  ... медалістів. Понад  ... відсотків випускників стають студентами вищих навчальних закладів 

Сумщини та  та України. 

Серед випускників  школи велика кількість висококваліфікованих працівників різних галузей господарства, державних 
службовців, педагогів, лікарів, інженерів, аграріїв, підприємців, фермерів.

 

Основні пріоритети в роботі школи:

Створення передумов для всебічного розвитку дитини;

• Використання передових науково-педагогічних та інформаційних технологій в навчальному процесі; 

• Гуманістична особистісно-орієнтована педагогіка та психологія; 

• Комплексна система позакласної та позашкільної роботи,напрямлена на реалізацію творчих, духовних, інтелектуальних потреб дитини.

 

Напрямки модернізації закладу

• розвиток системи безперервної освіти та навчання протягом життя; 

• забезпечення економічних і соціальних гарантій для професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх соціального 
статусу;

• запровадження освітніх інновацій, інформаційних технологій; 

• створення ринку освітніх послуг та його науково-методичного забезпечення. 

• посилення ролі органів місцевого самоврядування, активізацію участі батьків, піклувальних рад, меценатів, громадських 
 організацій, фондів, засобів масової інформації у навчально-виховній,науково-методичній, економічній діяльності навчального закладу, прогнозуванні 
його розвитку, оцінці якості освітніх послуг.

• виховання особистості, яка усвідомлює свою належність до Українського народу, сучасної європейської цивілізації, орієнтується в реаліях 
 і перспективах соціокультурної динаміки, підготовлена до життя і праці у світі, що змінюється; 

• збереження та збагачення українських культурно-історичних традицій, виховання шанобливого ставлення до національних святинь, української 
мови;

• виховання людини демократичного світогляду, яка дотримується громадянських прав і свобод, з повагою ставиться до традицій, 
культури, віросповідання та мови спілкування народів світу;

• формування у дітей та молоді сучасного світогляду, розвитку творчих здібностей і навичок самостійного наукового пізнання, 
самоосвіти і самореалізації особистості;

• підвищення кваліфікації кадрів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння та впровадження наукоємних та інформаційних 
технологій;

• стимулювання у молоді прагнення до здорового способу життя.

 

Кадровий потенціал

Навчально-виховний процес здійснюють  42 досвідчених педагоги, серед яких:

• Вчителів вищої категорії –19(45,2%)

• Вчителів першої категорії – 11(26,2%)

• Вчителів другої категорії - 6(14,3%)

• Вчитель-Спеціаліст - 6(14,3%)

• Вчителів, що мають звання "Старший вчитель” -6(14,3%)

• Вчителів, що мають звання "Вчитель-методист” -1(2,4%)

• "Відмінник освіти України” – 4(9,5%)

• Керівників предметних районних методичних об’єднань – 5

Медалісти

З 1954-2017рр.

Золото -120. Срібло -75