Соціальний педагог Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

 

Овсянко Олена Миколаївна

Стаж безпосередньої роботи: 12 років

Навчальний заклад, який закінчила: Глухівський національний педагогічний Університет імені Олександра Довженка, 15 червня 2010 рік (Загальнотехнічний факультет (Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання, інформатика, креслення, безпека життєдіяльності), ГНПУ імені Олександра Довженка, 04.червня, 2015 рік (Факультет педагогіки і психології. (Соціальний педагог).

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії.

Нагороди, відзнаки, грамоти: Грамота відділу освіти Глухівської міської ради Сумської області, за сумлінне виконання посадових обов'язків, творчий підхід до вирішення питань навчання та виховання підростаючого покоління, професіоналізм, сумлінну працю та з нагоди відзначення Дня психолога (Квітень, 2012 рік).

Грамота Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації за багаторічну сумлінну працю, особисті заслуги в забезпеченні психологічного супроводу навчально-виховного процесу та з нагоди Дня психолога (наказ №6 В-к/з від17.04.2015).

Грамота Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 за вагомий внесок у справу навчання, виховання підростаючого покоління та з нагоди Дня працівника освіти, 2017 рік.

Місце роботи: Глухівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1

Термін роботи в освітньому закладі: 7 років

Проблема над якою працюю: Попередження соціальних конфліктів, кризових та стресових ситуацій в учнівському середовищі.

Мета якої – профілактика та попередження конфліктів, спрямовані на створення сприятливого мікроклімату в учнівських колективах, налагодженню ефективного спілкування, правову культуру та свідомість.

Девіз: «Школа – це майстерня, де формується думка підростаючого покоління. Треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити із рук майбутнє». Анрі Барбюс

Кредо: «Успіх не є ключем до щастя. Щастя – ось ключ до успіху. Якщо ви любите те, що робите, ви будете успішним». Альберт Швейцер

Робота соціального педагога в закладі спрямована, в першу чергу, на захист прав та свобод дітей. Особлива увага приділяється роботі з учнями із сімей пільгових категорій, дітям які виховуються в сім’ях, що перебувають у складних життєвих обставинах та роботі з дітьми схильними до правопорушень.

У своїй роботі соціальний педагог керується Конституцією України, Законами України, нормативними документами з питань захисту прав і свобод дитини, Конвенцією з прав дитини, Етичним кодексом та іншими відповідними нормативними документами.

Види роботи соціального педагога в школі: діагностична, прогностична, консультаційна, соціально-перетворювальна, профілактична (просвітницька), навчальна діяльність, організаційно-методична робота та зв’язки з громадськістю.

У школі за участю соціального педагога організована робота з соціального захисту дітей пільгових категорій, до яких належать:

діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, внутрішньо переміщені особи з Донецької, Луганської області, АР Крим, діти, постраждалі внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, діти з інвалідністю, діти з багатодітних родин, діти з малозабезпечених родин.

На початку навчального року спільно з класними керівниками формується банк даних сімей пільгових категорій, проводяться обстеження житлово-побутових умов проживання сімей пільгових категорій та оформлюються соціальні паспорти класів. Також здійснюється моніторинг залучення дітей пільгових категорій до позашкільної та позакласної роботи.

Проводяться індивідуальні консультації для дітей, батьків та вчителів із питань захисту прав і свобод учнів.

Посадові обов'язки соціального педагога

Вивчає та оцінює особливості діяльності й розвитку учнів (вихованців), мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу загалом, неформальних молодіжних об'єднань. Досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків.

Прогнозує: Посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учня чи групи.

Результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості.

Надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу: дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходяться у складних життєвих обставинах, учасникам навчально виховного процесу (учням, батькам, учителям).

Забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо).

Переконує учнів у доцільності дотримання соціально значимих норм та правил поведінки, ведення здорового способу життя.

Сприяє запобіганню негативним явищам в учнівському середовищі.

Здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, соціально-педагогічний патронаж соціально незахищених категорій дітей.

Сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді.

Координує діяльність й взаємодію всіх суб'єктів соціального виховання, сприяє соціально корисній діяльності дітей і підлітків.

Формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.

Веде відповідну документацію та статистичну звітність за результатами роботи в навчальному закладі.

Бере участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах, які проводяться адміністрацією школи.

ГРАФІК РОБОТИ

соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1

Дні тижня

Години роботи

ПОНЕДІЛОК

08.00

15.00

ВІВТОРОК

08.00

15.00

СЕРЕДА

12.00

16.30

ЧЕТВЕР

12.00

16.30

ПЯТНИЦЯ

09.00

16.00

ГРАФІК КОНСУЛЬТАЦІЙ

соціального педагога Глухівської ЗОШ І-ІІІ ст. №6

Час проведення

Вид роботи

ВІВТОРОК

11.00 - 15.00.

Школа І ступеня

Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників.

П’ЯТНИЦЯ

13.00. – 16.00

Школа ІІ-ІІІ ступеня

Індивідуальні та групові консультації з особистих питань учнів, батьків, педпрацівників (попередній запис)